A+ R A-

i-Customers Plus

 

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ


Πελάτες - Προμηθευτές - Είδη.
Εκδοση Παραστατικών.
Χονδρική-Λιανική-Παροχή Υπηρεσιών.
Καρτέλα Πελάτη - Προμηθευτή.
Υπόλοιπα Πελατών - Προμηθευτών.
Υπόλοιπα Ειδών - Πωλήσεις κατά είδος.
Συνδρομές-Συμβάσεις-Συμβόλαια Πελατών.
Αποστολή email και SMS.
Ιστορικό Πελάτη.
Επισύναψη εγγράφων στην καρτέλα Πελάτη.
Ταμείο Ημέρας. Αναφορά Φ.Π.Α. Περιόδου.
Προβολές, Εκτυπώσεις, εξαγωγή δεδομένων σε Excel.
Διαχείριση Ραντεβού.

Διαχείριση Αξιογράφων.
Στατιστικά.

 

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ BARCODE

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ.

Αυτόματη Αναζήτηση  (με το Α.Φ.Μ.) Επιχειρήσεων / Επιτηδευματιών από την Βάση Δεδομένων του Υπουργείου Οικονομικών

 

Αυτόματη ενημέρωση μέσω Internet,
για να έχετε πάντα την τελευταία Έκδοση της εφαρμογής.

 Δυνατότητα Απομακρυσμένης Πρόσβασης στην Εφαρμογή.

Η ΠΙΟ ΑΠΛΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

 

Η εφαρμογή i-Customers Plus είναι ιδανική για Επαγγελματίες, καταστήματα Χονδρικής και Λιανικής και οποιονδήποτε πρέπει να εκδίδει Παραστατικά με ή χωρίς Φορολογικό Μηχανισμό.

 

 

 

Read more: i-Customers Plus

i-Insurance & i-Insurance Plus

                                                                                                                                                                                                       

i-InsuranceΑσφαλιστικό Γραφείο

 

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Διαχείριση Συμβολαίων, Πελατών, Προμηθειών, Συνεργατών και Οικονομικά Γραφείου.

      • Πλήρη στοιχεία Πελάτη

        Οικονομικά Πελάτη (Χρέωση, Πίστωση, Υπόλοιπο)

        Διαχείριση των Συμβολαίων του κάθε Πελάτη

        Έύκολη Αναζήτηση Συμβολαίων με πληθώρα φίλτρων (πχ ημ/νία λήξης).

        Διαχείριση Ασφαλιστών με υπολογισμό της προμήθειας. Υπερπρομήθειες (πυραμίδες  προμηθειών)

        Υπολογισμός Προμήθειας με 4 διαφορετικούς τρόπους (π.χ. με διαφορετικό ποσοστό ανά κάλυψη)

        Πληθώρα εκτυπώσεων (π.χ. Απόδειξη είσπραξης, εικόνας συμβολαίου, ειδοποίηση πληρωμής, αναλυτική προμήθειας ασφαλιστών κ.α.)

        Διαχείριση Ραντεβού.

        Διαχείριση Αξιογράφων.
        Στατιστικά.

        Ονομαστικές Εορτές - Γενέθλια

        Εισαγωγή Δεδομένων υπάρχοντος Πελατολογίου απο προηγούμενη εφαρμογή.

        Αυτόματη ενημέρωση μέσω Internet,
        για να έχετε πάντα την τελευταία Έκδοση της εφαρμογής.

         Δυνατότητα Απομακρυσμένης Πρόσβασης στην Εφαρμογή.

         

        Το i-Insurance Plus είναι εντελώς νέα Εφαρμογή,
        σε Σύγχρονο Περιβάλλον Εργασίας.
        Εχει δημιουργηθεί με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία
        προγραμματισμού, με πολλαπλές δυνατότητες και όμορφο interface.
         

        Γέφυρες για αυτόματη εισαγωγή της παραγωγής.(Οι Γέφυρες συνεργάζονται και με τις 2 εκδόσεις της εφαρμογής.)

        Δυνατότητα Αποστολής SMS (μόνο η έκδοση Plus).

        Με την αγορά οποιασδήποτε έκδοσης του i-Insurance σας προσφέρουμε την δημιουργία site για το γραφείο σας μόνο με 100€.  Δείτε το site εδώ

         

Η εφαρμογή i-Insurance και i-Insurance Plus είναι Ιδανική για Ασφαλιστικά Γραφεία και Επαγγελματίες Ασφαλιστές που θέλουν να διατηρούν τα στοιχεία των Πελατών τους, τις χρεώσεις τους και τα υπόλοιπα, και να Ελέγχουν Πλήρως τα Συμβόλαια του κάθε Πελάτη. Οι Εφαρμογές προσφέρουν πλήθος Λειτουργιών και είναι εξαιρετικά φιλικές προς τον χρήστη.

 
   

Read more: i-Insurance & i-Insurance Plus

i-Medical Office & i-Medical Office Plus

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

 Ιδανικό για Γιατρούς όλων των Ειδικοτήτων.

  • Πλήρη Στοιχεία Ασθενών
  • Ιστορικό Ασθενή
  • Καταχώρηση Ιατρικών Εξετάσεων.
  • Διαχείριση Εγκυμοσύνης
  • Χρεώσεις - Πιστώσεις - Υπόλοιπα Ασθενών.
  • Διαχείριση Ραντεβού.
  • Αποστολή email από λογαριασμό email που ήδη έχετε.
  • Αποστολή SMS (μόνο η έκδοση Plus)
  • Εισαγωγή Δεδομένων υπάρχοντος Πελατολογίου απο προηγούμενη εφαρμογή.

 

Αυτόματη ενημέρωση μέσω Internet,
για να έχετε πάντα την τελευταία Έκδοση της εφαρμογής.

 Δυνατότητα Απομακρυσμένης Πρόσβασης στην Εφαρμογή.

 

H Εφαρμογή i-Medical Office Plus είναι μια Ειδκή έκδοση της i-Customers Plus και διατίθεται σε 2 Εκδόσεις, με Εμπορική Διαχείριση ή Χωρίς.                                              

  

Η εφαρμογή i-Medical Office είναι ιδανική για Γιατρούς όλων των Ειδικοτήτων που θέλουν να κρατάνε τα στοιχεία των Ασθενών τους, να ελέγχουν τις χρεώσεις τους όπως και τα υπόλοιπα και να καταχωρούν Ιατρικές Εξετάσεις.

                                                                          

Read more: i-Medical Office & i-Medical Office Plus

i-Customers

 

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Διαχείριση Πελατών, Προμηθευτών με τα Οικονομικά τους.

Ιστορικό Πελατών, Διαχείριση Συμβάσεων.

Ιδανικό για    

  • Επιτιδευματίες

  • Δικηγόρους

  • Μηχανικούς

  • Ελεύθερους Επαγγελματίες

  • Εμπορικά Καταστήματα

     

  

Η εφαρμογή i-Customers είναι ιδανική για Επαγγελματίες που θέλουν να διαχειρίζονται τα στοιχεία των Πελατών τους, τα Οικονονομικά τους, το Ιστορικό τους, τις Συμβάσεις τους κτλ.

         

                                                                 

 

Read more: i-Customers

i-Services Plus

 

 

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ

Διαχείριση Συνεργείων Καθαρισμού, Απολυμάνσεων, Αποφράξεων.
Πελάτες, Πολυκατοικίες,
Συνεργεία, Συνεργαζόμενες Εταιρίες, Εργασίες.
Δημιουργία και Διαχείριση Ραντεβού.
Περιοδικά Ραντεβού.
Παρακολούθηση Ραντεβού.
Διαχείριση Εκτελεσμένων και Ανεκτέλεστων Εργασιών
Διαχείριση Συνεργαζόμενων Εταιριών με ποσοστά.
Εκκαθάριση Οικονομικών με τις Συνεργαζόμενες Εταιρίες.
Εκτύπωση Ημερήσιων Εργασιών Συνεργείου.
Πληθώρα Εκτυπώσεων.

Αυτόματη ενημέρωση μέσω Internet,
για να έχετε πάντα την τελευταία Έκδοση της εφαρμογής!

Το i-Services Plus είναι εντελώς νέα Εφαρμογή,
σε Σύγχρονο Περιβάλλον Εργασίας.
Εχει δημιουργηθεί με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία
προγραμματισμού, με πολλαπλές δυνατότητες και όμορφο interface

 

 

 

Η εφαρμογή i-Services Plus είναι ιδανική για Εταιρίες με Συνεργεία (Καθαρισμού, Αποφράξεων κτλ). Οργανώνει τα Ραντεβού και διαχειρίζεται τα οικονομικά των Εργασιών.

         

                                                                 

 

 

  

Read more: i-Services Plus